پایگاه اطلاع رسانی حجة الاسلام و المسلمین دکتر علی بنایی

Switch to desktop Register Login

شهدای مدافع حرم با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند

http://www.daesh.ir/wp-content/uploads/2015/07/daesh.ir-5834026-2686-287_408.jpgنماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هستند شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کردند و در ترویج اسلام با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با جایگاه شهدای مدافع حرم گفت:شهدای مدافع حرم در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام از جان خود گذشتند .
حجت الاسلام بنایی افزود: در زمانه ای که ابر قدرتهای جهان به دنبال اسلام ستیزی هستند شهدای مدافع حرم برای کمک به اسلام قیام کردند و در ترویج اسلام با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند .
وی تصریح کرد: مدافعان حرم از سرزمین و حریم اهل‌بیت دفاع می‌کنند و اگر در دوران مقدس رزمندگان اسلام مدافع ولایت‌فقیه، ارزش‌ها و سرزمین ایران اسلامی بودند، امروز هم این رزمندگان مدافع حرم اهل‌بیت هستند.
نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود:خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد و ریشه ظلم خشکیده خواهد شد و از بین می‌رود و مظلومان عالم و تمام آزادگان جهان سربلندتر از امروز خواهند بود .
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز تروریست‌ها در مرکز ایران در حال جولان بودند.
دکتر بنایی با بیان اینکه همه شهدا ،خصوصاً شهدای مدافع حرم از اجر معنوی و اخروی برخوردار هستند  ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Top Desktop version