Logo

سفر رهبر انقلاب، نقطه عطف تاریخ قم؛ بسته پیشنهادی برای توسعه زیر ساخت های قم

دوشنبه , 26 مهر 1389 , 01:00

علی بنایی نماینده مردم قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی «فردا» با اشاره به دعوت های مکرر خود و دیگر نمایندگان شهر قم و همچنین علما و اعضای حوزه علمیه از رهبری به جهت سفر به این شهر مقدس، افزود: البته ایشان سفرهای زیادی جهت زیارت و دیدار با علما به قم دارند اما رسانه ای نمی شود؛ این بار به طور رسمی به قم سفر می کنند و ما را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهند.

وی با اشاره به سفر پیشین رهبری به قم و استان شدن آن، گفت: این سفر به دلیل زیر ساخت های لازم و استعدادها و پتانسیل موجود قم، به نقطه عطفی در تاریخ این شهر مذهبی تبدیل خواهد شد که ان شاء الله سرآغاز تحولات و فعالیت های عمرانی و فرهنگی دیگر هم باشد.

نماینده قم به تشکیل ستادهای مردمی و جریانات خودجوش برای استقبال از رهبری اشاره و عنوان کرد: نمی گذاریم هیچ یک از مردم از حضور رهبری بی نصیب باشند. در این مدت ده روز، قطعا بهره های لازم را از این سفر خواهیم برد.

وی سفر رهبری به قم را شامل دو بخش استانی و حوزوی دانست و ادامه داد: در بخش نخست فعالیت های عمرانی و نیازمندی های استان را مدنظر قرار داده ایم؛ پیشنهادات خوبی جمع بندی کرده ایم که در قالب بسته پیشنهادی خدمت آقا ارائه خواهیم داد.

بنایی اضافه کرد: در بخش حوزوی نیز با توجه به اینکه حوزه در تقویت و تولید علم همواره در خط مقدم بود، تقویت مراکز پژوهشی را اولویت قرار داده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که رهنمود های مقام معظم رهبری روشنی راه آینده و سبب پویایی بیشتر برای این نسل شود.

پايگاه خبري فردا نيوز (لينك اصلي)
دوشنبه 26 مهر 1389

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.