جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

مجلس هشتم ضعف نظارتی داشت

نماینده مردم قم در مجلس هشتم گفت: در برخي موارد قانون‌گریزی دولت همچون قانون هدفمندی یارانه‌ها و یا قانون برداشت از حساب ذخیره ارزی برای مترو، مجلس هشتم دچار ضعف نظارتي بود.

حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ارتباط با قوه مجریه در مجلس هشتم در 4 ساله گذشته با تعامل زیادی همراه بود، گفت: آنقدری که مصالح ملی در تعامل با دولت از سوی مجلس رعایت شد ، از سوی دولت صورت نگرفت، با این وجود مجلس فضایی همراه با عقلانیت را مد نظر داشت و توانست نمره مثبت وخوبی بگیرد.

وی در تشريح عملکرد مجلس در بعد نظارتی تصریح کرد: در برخي از موارد دولت قانون‌گریزی داشت، مواردی همچون قانون هدفمندی یارانه‌ها و یا قانون برداشت از حساب ذخیره ارزی برای مترو و در این موارد مجلس هشتم نيز دچار ضعف نظارتی بود.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس هشتم در ادامه افزود: با وجود اين موارد، نمایندگان فرآيند شکایت را به کمیسیون‌های تخصصی محول كردند و چندین بار این عمل در سال 90 انجام گرفت و کمیسیون‌ها نظر خود را ارائه کردند اما قطعا این اقدامات کافی نیست و به نظر می‌رسد در بحث نظارتی ضعیف عمل شد و باید جدی تر این مورد پیگیری شود./س2

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM