جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

مذاکره کنندگان، عزتمندانه از حقانیت ایران دفاع کردند

hastehقم - ایرنا - مشاور پارلمانی رییس قوه قضاییه گفت: تیم مذاکره کننده با تلاش خود و در کمال عزت از حقانیت ایران در بحث هسته ای دفاع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈ علی بنایی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: پس از چالشی چند ساله در مذاکرات هسته ای، تلاش های دولت یازدهم سبب شد حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شده و حقانیت ایران نیز برای همگان اثبات شود.

وی گفت: متاسفانه برخی از این پیروزی راضی نیستند و با تحلیل غیرمنصفانه خود، این شیرینی را در کام ملت تلخ می کنند.

وی گفت: این درحالی است که منویات و تدابیر رهبر انقلاب، پیام روشنی داشت و برای همه کسانی که دل در گرو انقلاب و آرمان های رهبری دارند، این پیام ها بسیار آرام بخش و اطمینان آور است.

وی ادامه داد: موفقیت در مذاکرات ژنو، در سایه حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، پیگیری، پشتکار و قاطعیت دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای و پشتوانه ملت ایران رقم خورده است.

وی گفت: ملت ایران باید از این دستاورد بزرگ که با وجود کارشکنی و لابی سنگین صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به دست آمده است، صیانت کند.

نماینده سابق قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها با کارشکنی و سرمایه گذاری های سنگین دنبال بی نتیجه ماندن مذاکرات بودند.

بنایی ادامه داد: امروز ظرفیت خوبی در جهان برای شنیدن پیام جمهوری اسلامی ایجاد شده است و سخنان ما برخلاف چند سال گذشته مخاطبان زیادی دارد و تیم مذاکره کننده نیز به خوبی از مبانی بحق نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

وی اظهار داشت: امروز تیتر بسیاری از رسانه های معتبر جهان متوجه موفقیت هایی است که در سایه اقتدار و صلابت مذاکره کنندگان هسته ای ایران حاصل شده است و عده ای نباید با تحلیل های غیرمنصفانه این شیرینی بزرگ را در کام مردم تلخ کنند.

بنایی خاطرنشان کرد: مواضع رهبر انقلاب نشان داد که ایشان مذاکرات را با جدیت دنبال می کنند و امروز در سایه رهنمودها و تدابیر ایشان و دولت است که شاهد پیروزی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم حقوق خود را در مذاکرات به اثبات برسانیم و این دستاورد بزرگی برای ملت ایران است.

خبرگزاری ایرنا (لینک اصلی)
دوشنبه 4 آبان 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM