جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

بازديد نماينده مردم قم از تحريريه ايكنا+عكس

گروه سياسی: حجت‌الاسلام و المسلمين علی بنايی، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر امروز، يكشنبه 4 مهرماه از تحريريه خبرگزاری ايكنا بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، حجت‌الاسلام بنايی كه دبير كنگره بزرگداشت مرحوم محدث قمی نيز است، در ابتدا در نشستی مشترك با معاون خبرگزاری، دبير تحريريه و اعضای سرويس انديشه گزارشی از روند فراهم‌كردن مقدمات اين همايش ارائه كرد.

وی در ادامه با حضور در تحريريه خبرگزاری ايكنا، با نحوه فعاليت اولين و تنها خبرگزاری تخصصی قرآنی در جهان اسلام آشنا شد.

يادآور می‌شود خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) پانزدهم ماه مبارك رمضان 1424 ه.ق. مقارن با بيستم آبان ماه 1382 ه.ش. با حضور رئيس‌جمهور وقت افتتاح شد و دست‌اندركاران ايكنا در سايه عنايت الهی و رهنمودهای قرآن كريم و پيروی از خط امام(ره)، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی فعاليت خبری خود را با توليد 7 خبر در روز به يك زبان(فارسی) آغاز كردند.

ترويج فرهنگ متعالی و انسان‌ساز قرآن كريم در بين اقشار مختلف جامعه، اطلاع‌رسانی روزآمد و جامع از فعاليت‌های قرآنی سراسر كشور و بين‌الملل، توليد، ثبت و انعكاس مطالب قرآنی در حوزه‌های مختلف، ترويج رويكرد و همه جانبه به قرآن كريم در شئون و موضوعات مختلف علمی، هنری، فرهنگی، سياسی، ادبی، اجتماعی و غيره، انعكاس فضای قرآنی حاكم بر جمهوری اسلامی ايران به ديگر ممالك اسلامی، ارتقای آگاهی‌های قرآنی اقشار مختلف جامعه، تبادل تجربيات و الگوهای موفق فعاليت‌ها و برنامه‌های قرآنی در سطوح داخلی و خارجی و توليد جريان‌های فكری و فرهنگی در حوزه‌های مختلف با محوريت قرآن كريم از جمله مهم‌ترين اهداف تأسيس اين خبرگزاری است.

خبرگزاری قرآنی ايران، ايكنا (لينك اصلي)
يكشنبه 4 مهر 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM