جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

عملکرد مهر در مقایسه با سایر رسانه ها مطلوبتر است

030قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه مدت زمان زیادی از فعالیت خبرگزاری مهر نمی‌گذرد، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است و از رسانه های دیگر جلوتر است.

حجت‌الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سالروز تاسیس خبرگزاری مهر این رسانه را یکی از ثمرات سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: خبرگزاری مهر با انتشار اخبار و گزارش‌های جذاب و مفید توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایجاد کند.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات خبرگزاری مهر موضوعات دسته اول کشور و مورد نیاز جامعه را به گونه‌ای مورد بررسی و پردازش قرار می‌دهد که سایر خبرگزاری‌ها چنین ظرفیتی را ایجاد نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با اینکه این خبرگزاری عمر زیادی ندارد ولی توانسته جایگاه خوبی در بین رسانه‌های جمعی کسب کند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و خبرگزاری مهر به عنوان دو نهاد تبلیغی و اطلاع‌رسانی توانستند با جمیع شرایط عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام بنایی گسترش حوزه‌های کاری خبرگزاری مهر را ضروری دانست و تاکید کرد: امیدواریم این خبرگزاری بتواند قابلیت‌های خودش را در عرصه اطلاع‌رسانی نوین به نمایش بگذارد.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
شنبه 4 تیر 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM