جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

کاهش مخاطبان برنامه‌های ماهواره‌ای با تولیدات مناسب در رسانه ملی

resanehعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حمایت‌های همه جانبه از صداوسیما باید به کاهش آمار مخاطبان ماهواره منجر شود٬ از ضعف برنامه‌های رسانه ملی انتقاد کرد.

علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره عملکرد صدا و سیما گفت: مردم از برخی برنامه‌های کم محتوا و سریالهای صدا و سیما گله و انتقاد دارند و در نامه‌ها و برخوردهای خود این موضوع را به صورت مکتوب و شفاهی اعلام می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از منعکس نشدن حقایق و پیشرفتهای کشور افزود: بعضی جوانها چند سال در کشف و اختراع علمی یا پژوهشی با صرف هزینه و عمر فعالیت دارند اما حاصل تلاش آنها تنها در حد خبر و گزارش مختصری در صدا و سیما پرداخته می‌شود در حالی‌که توجه به چنین موضوعاتی موجب ایجاد امیدواری در نسل جوان نسبت به مملکت‌شان شود.

وی اضافه کرد: پرداخت به چنین موضوعاتی از جهت تکنولوژی و اشتغال و امیدواری در نسل جوان موثر است؛ ضمن آنکه این پروژه ها ما را به خودکفایی اقتصادی و صنعتی می‌رساند و در چنین شرایطی که افراد با انواع و اقسام نابسامانی‌ها به صنعت رو می‌آورند صدا و سیما باید به چنین توفیقاتی توجه بیشتری داشته باشد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با بیان اینکه در صورت وجود تولیدات خوب و مناسب در صدا و سیما٬ آمار ارجاع مردم به ماهواره کاهش پیدا می‌کند٬ تصریح کرد: اختصاص بودجه‌های کلان به صدا و سیما٬ پشتیبانی از این سازمان و انجام خواسته‌های آن باید منجر به کاهش آمار مخاطبان شبکه‌های خارجی و ماهواره در داخل کشور شود تا نگاه مردم به محصولات داخلی و تولیدات صدا و سیمای خودمان باشد.

بنایی ادامه داد: با وجود همه حمایت‌ها٬ هزینه‌ها و پیگیری‌ها از صدا و سیما باز هم مخاطبان احساس می‌کنند فیلم و سریال خارجی بیشتر جذاب است تا آثار داخلی و نگاه آنها به آثار خارجی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر فعال شدن شورای سیاستگذاری سازمان صدا و سیما و نظارت مجلس بیان کرد: باید با تقویت حضور و تاثیر نمایندگان قوای مختلف در شورای عالی نظارت بر سازمان صدا و سیما و اجرایی شدن جلسات و نظرات آنها٬ همه در مدیریت این سازمان سهمی داشته باشند.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
دوشنبه 24 بهمن 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM