جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تأخیر در حفظ خاطرات و آثار دفاع مقدس خسارت‌بار است

enghelabمعاون سیاسی امنیتی قم گفت: دفاع مقدس و حفظ یاد شهدا و خاطرات رزمندگان از مهم‌ترین کارهاست و تأخیر در این زمینه خسارت‌بار است.

 

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به اهمیت حفظ یاد شهدا و خاطرات رزمندگان تأکید کرد: تأخیر در حفظ و جمع‌آوری خاطرات و آثار دفاع مقدس خسارت‌بار و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

حجت‌الاسلام بنایی افزود: قبلاً در زمینه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر فعالیت‌های این حوزه کارهایی انجام شده، اما کافی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به تأثیرگذار بودن 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در بین دانشجویان گفت: خاطره‌گویی تأثیر موقتی دارد، در صورتی که درس آشنایی با دفاع مقدس نسبت به خاطره‌گویی اثری ماندگار‌تر خواهد داشت.

وی تأکید کرد: برای پیشبرد برنامه‌های دفاع مقدس و به خصوص ساخت و تکمیل موزه انقلاب و دفاع مقدس از همه ظرفیت‌های استان و از جمله مدیران و مسئولین حاضر و همچنین مسئولان زمان دفاع مقدس دعوت به همکاری شود.

همچنین سرهنگ احمد حسینی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولیت کارفرمایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به پیشرفت ۳۳ درصدی اسکلت موزه و تشکیل هیئت امنای موزه به ریاست استاندار قم اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM