جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حجت الاسلام بنایی: توافق هسته‌ای یک موفقیت بزرگ تاریخی است

قم – دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با بیان اینکه برنامه‌های هسته‌ای باید بر اساس منویات رهبری باشد، گفت: دست‌یابی به توافق هسته‌ای یک موفقیت بزرگ تاریخی در انقلاب است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی شامگاه شنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با آیت الله اعرافی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تاریخچه تأسیس و فعالیت این مجمع گفت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در سال ۷۶ و با حضور افرادی که درد دین و انقلاب داشتند پا به عرصه اجتماعی و سیاسی قم گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه اعضای این مجمع از نیروهای انقلابی و ارزشی استان هستند، گفت: خوشبختانه این افراد در حال حاضر دارای مشاغل و پست‌های تأثیرگذار و سازنده اجتماعی، سیاسی و تجاری در استان قم هستند.

رئیس اتاق فکر توسعه استان قم با بیان اینکه خط مشی ما کاملاً شفاف و منطبق با منویات امام و رهبری است، گفت: اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم همیشه دنبال اعتدال و صراط مستقیم به تبعیت ولایت فقیه و پیروی از مرجعیت عظیم الشأن بوده است.

حجت الاسلام بنایی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه نگاه ابزاری و مصرفی به روحانیت و مرجعیت نداشته‌ایم، گفت: ارتباط ما با روحانیت به‌ویژه جامعه مدرسین کاملاً اعتقادی و قلبی است.

وی برخورداری از بصیرت و تحلیل درست از نیازهای جامعه را از دیگر ویژگی‌های مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم عنوان کرد و گفت: این مجمع هرگونه تحریف و خروج از اندیشه‌های مرجعیت و نظام ولایت فقیه را مردود می‌داند.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با تأکید بر اینکه بر اساس اصل ۷۷ و اصل ۱۲۵ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی مکلف به ورود و تصویب برجام است، گفت: خوشبختانه توافق هسته‌ای دارای برکات و شیرینی‌هایی است و نمایندگان مردم باید با دقت و ظرافت محافظ حقوق ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام باشند.

حجت الاسلام بنایی، موفقیت توافق هسته‌ای منوط به پیروی از منویات رهبری دانست و افزود: اکنون یک حرکت بزرگ تاریخی آغاز شده است باید کاری کنیم تا این جنبش ملی به یک جنبش تاریخی و ماندگار بدل شود.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM