جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

برای دومین دوره متوالی حجت‌‌الاسلام بنایی ناظر فعال مجلس شورای اسلامی شد + عکس

حجت‌‌الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در خانه ملت برای دومین دوره متوالی به عنوان ناظر فعال مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی و رسمی مجلس از ناظران فعال استانی و ملی و ناظران فعال مجلس در شوراهای مختلف از جمله حجت‌الاسلام علی بنایی تقدیر کرد.

وی در این جلسه اظهار داشت: یکی از نتایج انتقال نیافتن تجربیات ناظران این بود که مشاهدات آنها به مسئولان اجرایی منتقل نمی‌شد و آیین‌نامه‌ای بر اساس نظرات آنها نوشته نمی‌شد، در نهایت کسی از مجلس نیز پیگیر این موارد نبود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه حضور تأثیرگذار نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی نقش عمده‌ای در تعامل مناسب مجلس با مسئولان اجرایی و بهبود فرایند قانونگذاری و اجرا داشت.

در بخشی از لوح سپاس رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام بنایی آمده است: بدین وسیله از همکاری حضرتعالی در نظارت مجلس شورای اسلامی بر شوراها مجامع و هیئت‌ها که موجب انتخاب شما به عنوان ناظر فعال در دوره هشتم قدردانی می‌نمایم.

در سال 1386 نیز سه نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان نمونه و برتر دوره هفتم مجلس در امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی انتخاب شده بودند که حجت‌الاسلام علی بنایی یکی از این افراد بوده و غلامعلی حداد عادل رئیس پیشین مجلس از خدمات نماینده قم قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری ایسنا (لینکم اصلی)
خبرگزاری قم نیوز (لینک اصلی)
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک اصلی)
جمعه 29 اردیبهشت 1391

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM