جمعه, 25 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

دولت برداشت درستی از تعامل با مجلس در قانون هدفمندی ندارد

yaranehدبیر کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تعامل مجلس و دولت در اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها،گفت:دولت در اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها سلیقه ای عمل کرده و نتوانسته به تمامی موارد این قانون را که یکی از آنها اختصاص بخشی از درآمدها به بخش تولید است عمل کند.

علی بنایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه دولت برداشتی نادرست از تعامل با مجلس در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها دارد افزود: دولت انتظار دارد که مجلس در برابر بی قانونی هایی که در قبال اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها صورت گرفته سکوت کند که اگر این چنین باشد،تصور غلطی از تعامل بین دولت و مجلس تلقی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها نیز مرهون تعامل مثبت نمایندگان مجلس با دولت است که اگر غیر از این بود،اجرای فاز اول نیز برای دولت میسر نمی شد.

وی با انتقاد از اصرار دولت در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها اظهارداشت: با توجه به اجرای نادرست فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها و تحقق نیافتن اهداف آن، اجرای فاز دوم آن خلاف قانون است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر منابع درآمدی قانون هدفمندی یارانه ها مشخص نشده، تأکید کرد: نه تنها منابع درآمدی فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها مشخص نشده، بلکه برای اجرای فاز دوم نیز دولت با کسری بودجه مواجه است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به صراحت عنوان کرد: در صورت مشخص نشدن منابع درآمدی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، مجلس با قاطعیت از اجرای آن جلوگیری خواهد کرد، زیرا اگر دولت بخواهد روندی را که در اجرای فاز اول داشته در فاز دوم نیز ادامه دهد، دولت های بعدی با مشکل جدی در تأمین بودجه روبرو خواهند شد.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
تابناک (لینک اصلی)
شفاف نیوز(لینک اصلی)
جمعه 25 فروردین 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM