پنج شنبه, 24 خرداد 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

فعال‌سازي كميسيون مشترك اقتصادي ايران و پاكستان

006خبرگزاري فارس:‌ در ديدار رئيس مجلس سناي پاكستان با نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي بر فعال‌سازي كميسيون مشترك اقتصادي ميان ايران و پاكستان تاكيد شد.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از قم،‌ فاروق حامد فايك رئيس مجلس سناي پاكستان عصر جمعه در رأس هيئتي بلندپايه به استان قم سفر كرد.

وي ضمن زيارت بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت (س)، با حجت‌الاسلام بنايي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

حجت‌الاسلام علي بنايي در اين ديدار اشتراكات ميان دو كشور و ملت ايران و پاكستان را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ هر ساله هزاران نفر از طلاب و مردم پاكستان به استان قم سفر مي‌كنند.

وي با اشاره به تحصيل طلاب پاكستاني در قم تصريح كرد: طلاب در تقويت روابط دو كشور نقش مهمي بر عهده دارند و ظرفيت بسيار خوبي را براي تقويت ارتباطات مهيا كرده‌اند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بايد از اين ظرفيت فرهنگي حداكثر بهره‌برداري صورت گيرد، اضافه كرد: مي‌توانيم با تقويت ارتباطات شاهد افزايش مناسبات فرهنگي بين دو كشور دوست و همسايه ايران و پاكستان باشيم.

وي همچنين تبادل دانشجو بين دو كشور ايران و پاكستان را مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: تبادل كرسي‌هاي دانشجويي نيز در خصوص ارتقاي ميزان روابط و همكاري‌ها در عرصه‌هاي عملي مهم و نقش‌آفرين است.

عضو فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي به افزايش مبادلات تجاري بين كشور ايران و پاكستان اشاره كرد و گفت: در اين زمينه مي‌توان با راه‌اندازي يك كميسيون مشترك اقتصادي پيگيري مبادلات تجاري را دنبال كرد.

وي با اشاره به اينكه مي‌توان در زمينه همكاري اقتصادي در اين راستا الگوي خوبي را به مردم منطقه ارائه كرد، بيان داشت:‌ بايد كشورهاي اسلامي با افزايش ارتباطات و مبادلات تجاري توطئه‌هاي آمريكا مبني بر تحريم كشورهاي اسلامي را خنثي كنند.

خبرگزاري فارس (لينك اصلي)
خبرگزاری ایسنا (لینک اصلی)
شنبه 17 ارديبهشت 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM