جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

کاهش فشارهای غرب در گرو شرکت آحاد ملت ایران در انتخابات

amricaعضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، کاهش فشارهای غرب را در گرو شرکت آحاد ملت ایران در انتخابات عنوان کرد

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی قمی در دیدار با جامعه کارگری استان قم گفت: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بسیار عزت بخش و غرور آفرین بود و ملت ایران نشان داد در هر شرایطی به آرمان های امام امت و خون شهدا وفادار است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب فهمید که راهپیمایی امسال مردم ایران باشکوه تر از سال های گذشته بوده است افزود: حضور با عظمت ملت ایران در پای صندوق های رأی در روز 12 اسفند همچون راهپیمایی 22 بهمن، کمر استکبار را خواهد شکست.

نماینده قم ادامه داد: اگر این دو روز حساس و تاریخی را با صلابت پشت سر بگذاریم قطعاً فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب بر کشور کاهش خواهد یافت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه عدم حضور در پای صندوق های رأی خواست غرب و استعمار است گفت: همه قبول داریم که در کشور مشکلات معیشتی فراوانی وجود دارد ولی نباید با عدم حضور خود موجبات خشنودی دشمن را فراهم آورد.

وی ادامه داد: این انقلاب ثمره خون شهدا و زحمات امام راحل است و باید با تمام توان از آن صیانت کنیم.

قم صد درصد اعتبارات را جذب کرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه موفقیت مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: خوشبختانه مجلس هشتم یکی از موفق ترین دوره های خود را پشت سر گذاشت و تمامی امور بر اساس مطالعات مدون و سازمان یافته به انجام رسید.

وی افزود: در مجلس هشتم قم تنها استانی بود که توانست 100 درصد اعتبارات تخصیصی را جذب کند و این در حالی است که حداکثر تخصیص بودجه در سایر استان های کشور 67 دصد بود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه قم منحصر به چند کوچه و محله نیست اظهار داشت: هر کسی نماینده این شهر باشد باید به تمام استان قم به یک چشم بنگرد و برای آبادانی کل استان تلاش کند.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM