جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

جریان انحرافی به دنبال تبدیل انتخابات به تهدید است

نenheraf_16-3-90ماینده مردم قم در مجلس، با تأکید بر تلاش جریان انحرافی از طریق صرف هزینه‌های هنگفت برای دستیابی به انتخابات نهم مجلس و کرسی‌های آن، گفت: دستگاه‌هایی هم‌چون سازمان بازرسی، مجلس و وزارت اطلاعات باید برای برخورد با این گروه‌ وارد عمل شوند.

به‌گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت،علی بنایی در گفت‌و‌گو با نشریه ۱۹ دی، افزود: متأسفانه هم‌اکنون روند و نتیجه انتخابات به شکل دیگری در حال رقم خوردن است؛ وقتی نشانه‌ها را دنبال می‎کنیم به پول‌هایی می‌رسیم که به شکلی بی‌محابا هزینه می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم برخورد با جریان‏های انحرافی، یادآور شد: دستگاه‌های قضایی هم‌چون سازمان بازرسی می‏توانند برای برخورد با این گروه‌ها وارد عمل شوند، همچنین در مجلس، کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر این قبیل موضوع‌ها است اما اگر بحث‎های تحقیق و تفحص به خوبی انجام شود، بدون شک در رابطه با این موضوع، ‏می‏توان منابع مالی مشکوک را آشکار کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هشتم، به نقش مؤثر وزارت اطلاعات در زمینه کنترل حرکت‌های جریان انحرافی اشاره کرد و افزود: وزارت اطلاعات می‏تواند چشمه این قبیل فعالیت‌ها را شناسایی کند، چرا که ابزارهای نظارتی نظام کم نیستند و با تکیه بر آن‌ها می‎توانیم گزارشاتی تهیه و این واقعیت‌ها را به اطلاع مردم و مسئولان برسانیم.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
شنبه 16 مهر 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM