جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

۹ دی، پیام روشنی در محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی است

http://www.gerdab.ir/files/fa/news/1390/9/30/18345_580.jpgعضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با یادآوری اقدامات هنجارشکنانه فتنه گران در ایام بعد از انتخابات، گفت: ‌ حضور میلیونی مردم در ۹ دی خودجوش و در تبعیت از مقام ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره حماسه ۹دی، گفت: ‌ این واقعه با حضور پرشکوه و مثال زدنی مردم متأثر از حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ اتفاق افتاد و پیام روشنی در محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی، ضدانقلاب، اوپوزوسیون خارج نشین و اقدامات فتنه گران داخلی بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال شبهه افکنی در سلامت نظام جمهوری اسلامی بود اما ملت ایران پشت سر مقام ولایت فقیه و در حمایت از انقلاب و نظام با حرکتی پرشور، خودجوش و میلیونی پاسخی کوبنده به آن شبهه افکنی‌ها دادند.

وی با یادآوری اقدامات ضدارزشی و دینی فتنه گران در روز عاشورای سال۸۸، ادامه داد: ‌ مردم از این پرده‌دری‌ها منزجر شدند و در سراسر کشور برای دفاع از دین اسلام، آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و به عناصر داخلی و خارجی وابسته به نظام سلطه نشان دادند تا حد جان پای اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی خود ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: ‌ مقام معظم رهبری در ایام فتنه با کمال متانت، صبر و بردباری افکار عمومی را در قبال اهداف شوم فتنه گران روشن کردند و به دلیل همین شفاف‌سازی‌ها بود که مردم به تدریج متوجه نیات غیرمنطقی و خارج از چارچوب نظام عوامل فتنه شدند و در روز ۹ دی آن‌ها را محکوم کردند.

وی روزهای ۱۵ خرداد، ۱۹ دی، ۲۲ بهمن و ۹ دی را یوم الله خواند و ادامه داد: ‌ هیچ گروه و فرد سیاسی حق ندارد خود را مدیر، پشتیبان و خالق این روز‌ها معرفی کند چراکه حرکت مردم در این ایام خودجوش و در تبعیت از مقام ولایت بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، فتنه و انجام حرکات تفرقه افکن میان صفوف متحد ملت، موضع‌گیری دو پهلو در ایام فتنه و مصادره ۹ دی را خیانت به نظام و انقلاب توصیف کرد و تأکید کرد: ‌ کسانی که در مجلس بیشتر از ۵ رأی ندارند، بعد از آرام شدن فضای کشور نباید به فکر بهره‌برداری از حماسه ملی ۹ دی باشند و آن را با اهداف فردی مخدوش کنند، زیرا این کار بر روحیه ضد استکباری ملت اثر منفی می‌گذارد.

بعد از حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز ۹ دی با حضور در تظاهرات میلیونی ضمن محکوم کردن جریان فتنه، بار دیگر با ارزش های انقلاب وآرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند، بر همین اساس در تقویم رسمی کشور این روز با عنوان بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
چهارشنبه 7 دی 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM