جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

پاي مردم قم ايستاده‌ام؛ از تخريب‌ها نمي‌ترسم / اجراي طرح هزار شهروند مشاور در قم

003نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه آباداني قم تنها با همفكري مردم امكان پذير است، گفت: اگر به عنوان نماينده مردم در مجلس نهم انتخاب شوم طرح هزار شهروند مشاور را اجرايي مي‌كنم.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي در ديدار جمع قابل توجهي از فعالان سازمان‌هاي مردم نهاد تشكل‌هاي دانشجويي و جوانان استان اظهار داشت: فرم‌هاي ويژه اين طرح آماده است و شهروندان مي‌توانند به عنوان مشاور نماينده مردم قم آن را تكميل و ارائه كنند.

كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس گفت: قم به عنوان پيشاني كشور و از شهرهايي است كه مورد تاكيد و علاقه مقام معظم رهبري است و اين شهر بايد به دست شهروندان بومي و دلسوز خود آباد شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با يادآوري اين مطلب كه سفر مقام معظم رهبري هزار و 400 ميليارد تومان براي قم دستاورد داشته است، افزود: يكي از كارهاي بسيار مهمي كه در راستاي پيگيري مصوبات سفر مقام معظم رهبري انجام شده است تشكيل كارگروه ويژه‌اي با 11 كميته بوده كه ايجاد اين كارگروه و پيگيري مصوبات سفر كارنامه درخشاني براي قم محسوب مي‌شود.

حجت‌الاسلام بنايي افزود: بر اساس مصوبات سفر مقام معظم رهبري و برآيند اتاق فكري كه تشكيل شده است در بخش آب رساني، IT، گردشگري، فرش، معماري، اشتغال و... تمركز ويژه‌اي داريم.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بايد مردم قم شيريني سفر رهبري به قم را با جان و دل لمس مي‌كنند، اظهار داشت: وجب به وجب اين شهر مقدس متعلق به همه مردم قم است و بايد هيچ جاي معيوب و مخروبه در شهر مشاهده نشود.

عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از بلاتكليفي برخي طرح‌هاي بزرگ مصوب در سفر رئيس جمهور به قم گفت: نمونه بارز اين طرح‌هاي نيمه كاره و بلاتكليف، ايجاد شهرك IT قم است كه بعد از 6 سال از سفر نخست رئيس جمهور به قم روي زمين مانده است.

حجت‌الاسلام بنايي با بيان اينكه قم بعد از سال 86 به كارگاه بزرگ عمراني تبديل شده است، اظهار داشت: شهر قم به عنوان نخستين و يگانه شهري است كه از لحاظ گاز شهري و انشعابات آن به رشد 100 در صدي رسيده و جايي نداريم كه از نعمت گاز بي‌بهره باشد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس انتخاب لاريجاني از حوزه انتخابيه قم را نعمت بزرگي براي مردم اين استان قلمداد كرد و گفت: در مجلس هفتم وقتي درخواستي از قم به رئيس مجلس ارائه مي‌شد آن گونه كه بايد مورد بررسي قرار نمي‌گرفت اما در دوره رياست لاريجاني كارهاي بزرگي در قم به سرانجام رسيد.

كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس با بيان اينكه هوشياري مراجع تقليد در دعوت از لاريجاني به پذيرش نمايندگي قم بركات زيادي را نصيب ما كرده است، افزود: از زمان رياست لاريجاني در مجلس هشتم، ايشان شبانه روزي به درخواست‌هاي كوچك و بزرگ مردم قم رسيدگي مي‌كند.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM