جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

اجراي سليقه‌اي قانون مهمترين مشكل كشور است

dadgahنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اجراي سليقه‌اي قانون را از مهمترین مشکلات کشور دانست.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين علی بنایی در جمع دامداران و کشاورزان قمی در مسجد امام صادق(ع) اظهار داشت: مشکل ما در کشور در عدم اجرای قانون است وگرنه قانون با همین کیفیتی که داریم، جوابگوی مشکلات است ولی چون سلیقه‌ای اجرا می‌شود این مشکلات به وجود مي‌آيد.
وی با بيان اينكه بسياري از مشکلات به قیمت نفت، برق، کود و... بر مي‌گردد گفت: ما در مجلس حدود شش ماه بحث و کار کارشناسی کردیم كه اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها ضرورت دارد اما باید در طول پنج سال اجرا شود.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصریح کرد: دولت پیشنهاد اجراي اين طرح در سه سال را ارائه كرد اما نمايندگان مجلس گفتند كه امكان اجراي اين طرح در سه سال بسيار دشوار است و ممكن است مردم اذیت شوند.
حجت‌‌الاسلام بنايي تاكيد كرد: قرار بود سالانه 20 درصد افزایش قیمت داشته باشیم ولی دولت کار پنج ساله را در یک سال اجرا کرد و وقتی اعتراض کردیم احمدی نژاد گفت یک گام بلند بهتر از گام‌های کوتاه است و از همان موقع هم برای ما معلوم بود که این وضع ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه نمايندگان مجلس ارتباط زیادی با مردم دارند، به سفر وزیر کشاورزی به قم اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که کشاورزان و دامداران مشکلاتشان را مطرح کردند وزير كشاورزي عصبانی شد، ولی نمایندگان به طور طبیعی ارتباط بیشتر و مستمری با مردم دارند و ما خیلی از این مشکلات را که برای دولتی‌ها مطرح می کنیم باور نمی‌کنند.
عضو هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در این یکسال فشار زيادي بر مردم وارد شد. واقعیت این است که اگر طبق قانون مجلس، طرح هدفمندي يارانه‌ها در طول پنج سال اجرا می‌شد اینقدر مشکل ایجاد نمی‌شد.
نماینده مردم قم در مجلس به تلاش دكتر لاريجاني براي حل مشكلات كشاورزان و دامداران اشاره كرد و افزود: یکی از نمایندگانی که بیش از همه با قشر کشاورز و دامدار مرتبط است لاریجانی است و ايشان مرتب مشكلات اين قشر را به کمیسیون مربوطه متذکر می‌شود.
وی اظهار داشت: دکتر لاریجانی مباحثی را که در قم وجود دارد به صورت ملی پیگیری می‌کند و در چندین مورد وقتی اقدام شد در سطح ملی اثرگذار شده است.
حجت‌الاسلام بنایی بیان داشت: مردم با زحمت برای استقلال مالی خود و عزت و شرافتشان زراعت و دامداري می‌کنند اما عده‌ای می‌خواهند مردم حقوق بگیر شوند. اگر 70 میلیون نفر منتظر باشند كه از وسط ماه مبلغي به صورت قطره چکانی به حساب آنها واریز شود فایده‌ای ندارد.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: مردم باید عزیز و شریف باشند و این حرف مبنایی ماست که آن را دنبال می‌کنیم و سئوال هم می‌کنیم و چوب هم می‌خوریم.
حجت‌الاسلام بنايي با بيان اينكه من خودم را طلبه و نماینده این مردم می‌دانم و در این کسوت طلبگی هم باقی خواهم ماند، تاكيد كرد: من همان مشی هشت ساله خود را دارم و یک مورد نبوده که تغییر موضع بدهم و تاب بخورم و جابجا بشوم. چنین چیزی وجود نداشته و نخواهد داشت و مردم هم مرا با این خصوصیات می‌شناسند.
وي افزود: حواسم بوده که به عهدی که با مردم داریم وفادار باشیم و از آن عدول نکرده‌ام.
نماینده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خطاب به مردم قم گفت: شما قمی‌ها بدانید که با انتخاب دکتر لاریجانی ریل توسعه کشور را عوض کرده‌اید.
وي بر لزوم حضور آگاهانه در انتخابات مجلس تاكيد كرد و اظهار داشت: از مردم قم انتظار مي‌رود كه با بصیرتي كه دارند به افرادي رای دهند که در سطح ملی اثرگذار باشند.
حجت‌الاسلام بنايي با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر عقب ماندگی 150 ساله قم اظهار داشت: ما قمی‌ها اگر می‌خواهیم در سطح کشور اثرگذار باشیم باید با همان همت و شادابی و نشاط رای دهیم و شما بايد نماینده خود را با رای بالاتر انتخاب کنید تا قم این پیام را بدهد که ما برای اثرگذاری در سطح ملی به لاریجانی رای می‌دهیم.
وي با اشاره به تحولات قم در چهار سال اخیر ادامه داد: در قم هر چند سال یکبار پروژه‌ای کلنگ نمی‌خورد اما در این چهار سال تحول عظيمي در قم رخ داده است.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM