جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس/ شهادت مي‌دهم لاريجاني و بنايي با دقت و پشتكار بالا در مجلس كار مي‌كنند

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcS05NdGPNpnGp6nip0gjE6tdJUqgkTaxTxAj5M3HtV8Y9nG_GgKqAرئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنده به عنوان مسئول كميسيون برنامه و بودجه مجلس شهادت مي‌دهم كه لاريجاني و حجت‌الاسلام بنايي براي بحث‌هاي كلان كشوري و حل مشكلات استان قم فوق‌العاده با ظرافت و دقت و پشتكار كار مي‌كنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده قم، مهندس رضا عبداللهی در جمع زنجانی‌های مقیم قم اظهار كرد: در شرايطي كه اتحاديه اروپا و آمریکا برای ضربه‌زدن به جمهوري اسلامي ايران از هر نوع تهديد و تحريمي استفاده مي‌كند باید مجلس قدرتمندی داشته باشیم تا بتواند راهبرد درستی در برابر توطئه‌های دشمنان اتخاذ کند.

وی كه بعد از ناطق نوري نماينده نور، باسابقه‌ترين نماينده مجلس شوراي اسلامي محسوب مي‌شود گفت: مجلس قدرتمند نیازمند نمایندگان باتجربه و باسابقه است و هر چقدر تعداد افراد باتجربه و باسابقه در مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد مملکت بهتر اداره می‌شود.

رئيس مجمع نمايندگان استان زنجان تاكيد كرد: افراد باتجربه که مسائل مملکت را از دریچه تحقیق و تفحص دیده باشند می‌توانند نسخه کارآمدی برای حل مشکلات کشور از جمله تورم، گرانی و بیکاری تجویز کنند.
مهندس عبداللهي حضور علی لاریجانی و حجت‌الاسلام علی بنایی در مجلس شوراي اسلامي را موثر خواند و افزود: از زمانی که لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد رشد و پیشرفت قم سرعت بیشتری به خود گرفت. حجت‌الاسلام بنایی نیز در بحث‌های کلان کشور و رسیدگی به مشکلات قم فوق‌العاده با ظرافت، دقت و پشتکار كار مي‌كند.

وي عضويت حجت‌الاسلام بنايي در هيئت رئيسه كميسيون برنامه و بودجه را نشان دهنده لياقت و شايستگي وي دانست و تاكيد كرد: حجت‌الاسلام بنايي يكي از نمايندگان فعال و كوشاي كميسيون برنامه و بودجه هستند و محبت، تواضع و مهرباني ايشان زبانزد است.

رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس تاكيد كرد: لاريجاني و حجت‌الاسلام بنايي در شناخت مسائل استان قم خبره هستند و من اميدوارم مردم قم از وجود اين دو شخصيت برجسته بيشتر استفاده كنند.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM