جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

وظیفه داریم پیام انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم

enghelabقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم و جشنهای دهه فجر در قم خبر داد و گفت: امروز انتقال پیام انقلاب به نسل جوان وظیفه همه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن ماه همانند سالهای گذشته در مسجد حضرت زین العابدین(ع) واقع در محله سجادیه قم برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از مردمی ترین مراسم‌هایی است که در استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم شخصیت‌های سیاسی و حوزوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، افزود: دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه، حجت الاسلام پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کشور، دکتر قالیباف شهردار تهران، آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی و حجت الاسلام سعیدی تولیت آستانه مقدسه فاطمه معصومه(س) در این مراسم‌ها سخنرانی خواهند کرد.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را از برنامه‌های جانبی این مراسم عنوان کرد و افزود: در هر شب همانند سال‌های گذشته تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: کتاب فجر ماندگار که شامل سخنرانی‌های مراسم دهه فجر سال گذشته است نیز در یکی از شب‌های ایام الله دهه فجر رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام بنایی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم تا پیام انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم افزود: برگزاری این مراسم‌ها در ایام الله دهه فجر می‌تواند پاسخی به سئوالات نسل جوان از دروان انقلاب باشد.

حرکت انقلاب اسلامی در ایران تاثیر خود را در منطقه گذاشته است

وی مسئله بیداری اسلامی را یکی از محورهای مورد توجه سخنرانان عنوان کرد و افزود: استقامت ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تا به امروز سبب شده است تا پیام انقلاب به سرتاسر جهان و به خصوص کشورهای عربی و خاورمیانه منتقل شود و در واقع آنچه که امروز در این کشورها رخ می‌دهد الهام گرفته از نهضت مردم ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: ملت ایران در برابر استکبار ایستادگی کرد و به سایر مردم مسلمان جهان نیز نشان داد که می‌شود در برابر ظلم و ستم ایستاد و به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی در ایران امروز تاثیر خود را در منطقه گذاشته است افزود: امروز شاهدیم که با بیداری ملت های اسلامی در کمتر از یک سال چهار دیکتاتور منطقه سرنگون شدند و مردم این کشورها با حضور در پای صندوق رأی بدنبال استقلال واقعی می‌گردند.

حجت الاسلام بنایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست مخاطبان زیادی را در جهان به خود جلب کند اظهار داشت: نقش قم به عنوان جایگاه و خاستگاه اصلی انقلاب با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب روز به روز روشن تر می‌شود و جهان اسلام نیز به جایگاه این شهر پی برده است.

بر اساس این گزارش، مراسم ایام الله دهه مبارک فجر هر سال از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک اصلی)
دوشنبه 10 بهمن 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM