جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

خیرین همواره الگوی افراد جامعه هستند

022نماینده مردم قم گفت: خیرینی که با بذل مال خود موجبات آبادانی شهر را فراهم می آورند الگوی سایرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه راهنمایی دخترانه دکتر خرمی در علی آباد سعدگان قم که به همت خیرین مدرسه ساز  بنا خواهد شد، با حضور در این مراسم از اقدام خداپسندانه این خیرین قدردانی کرد.

عضو فراکسیون روحانیون با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز، بازوی توانمند آموزش و پرورش در تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز استان قم هستند گفت: خیرین مدرسه ساز به لطف الهی و همت والایشان احساس مسئولیت کرده و  با حضور با عزت در عرصه سازندگی فضاهای آموزش و پرورشی موجبات ارتقای فرهنگ در قم را فراهم آورده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خیرینی که در این را گام می نهند، علاوه بر اجر معنوی الگوی سایر افراد جامعه هستند و آیندگان نیز به نیکی از آنها یاد خواهند کرد.

حجت الاسلام بنایی اهمیت تأسیس مدرسه و ارج به علم آموزی را مورد توجه قرار داد و گفت: تعلیم و تربیت قبل از آنکه یک علم باشد، یک فن و یک هنر به حساب می آید زیرا هدف از تربیت، شکوفا ساختن استعدادهای فطری و فعال کردن شخصیت دانش آموز در جهت تحکیم و تقویت عزت نفس و کرامت نفس و تفاهم با دیگران است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تقدیر از ورود بخش خصوصی به این عرصه گفت: با تقویت اصل 44 و حمایت از بخش خصوصی اشتغال پایدار شکل خواهد گرفت و بسیاری از مشکلات کنونی حل خواهد شد.

حجت اسلام بنایی ادامه داد: اگر همه عرصه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود این بخش خود را با بازار بالانس و هماهنگ می‌کند و می‌تواند در داخل و خارج کشور در زمینه اقتصاد، تولید و صادرات به خوبی عمل کند و بسیاری از چالش‌های موجود در کشور را از بین ببرد.

گفتنی است خیرین مدرسه‌ساز از سال 78 تاکنون توفیق احداث 72 باب مدرسه با 694 کلاس درس با زیربنای 106 هزار و 309 مترمربع را داشته‌اند.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM