جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

با همدلی و احساس مسئولیت واحد مشکلات نیازمندان را مرتفع کنیم

022حجه الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به ضرورت رفع مشکلات نیازمندان گفت: همه با همدلی و احساس مسئولیت واحد برای جلب رضای الهی و امام زمان (عج) گام برداریم و مشکلات نیازمندان را مرتفع کنیم.

 

حجه الاسلام و المسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم که در نشست مشاورین و مسئولین بانوان و خانواده ادارات و نهادهای استان قم سخن می گفت اظهار داشت: مردم از ما کار می خواهند و با صرف جلسه گذاشتن نمی شود مشکلات را برطرف و کارهای زمین مانده در استان را انجام داد.

وی با پیشنهاد تشکیل اتاق فکر و تشکیل کمیته های تخصصی گفت: با برنامه ریزی علمی و منسجم و با هم افزایی توان اعضای کمیته بانوان و خانواده می توان موجبات افزایش نشاط و پویایی خانواده ها را مشاهده نمود و مشکلات را بویژه در بین خانواده های نیازمند برطرف کرد.

از سفره تقوای  الهی و یاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان بهره مند شویم

هر کس نسبت به فراخور حال خودش از سفره تقوای  الهی و یاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان بهره مند میشود

فریده مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سفره ای برای تقویت تقوای الهی و یاری نیازمندان پهن شده است گفت : هر کس نسبت به فراخور حال خودش از سفره تقوای  الهی و یاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان بهره مند میشود.

سرکار خانم دکتر فریده مصطفوی دختر گرامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور در نشست مشاورین و مسئولین بانوان و خانواده ادارات و نهادهای استان قم که حجه الاسلام و المسلمین علی بنایی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ، عبداله جلالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و مدیران امداد و استان حضور داشتند با ذکر خاطراتی از حضرت امام و تاکید ایشان برای رسیدگی به فقرا گفت: اگر هر کدام از ما نگرشمان این باشد که خودمان به تنهایی بنده خوب خدا باشیم قطعا جامعه هم خوب خواهد شد و مشکلات هم برطرف می شود.

فردو نیوز (لینک اصلی)
سه شنبه 11 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM