جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

توسعه استان قم باید متوازن باشد

20-4-93 4معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم و رئیس اتاق فکر توسعه استان بر لزوم توسعه متوازن این استاد در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش دبیرخانه اتاق فکر توسعه استان قم، نود و هشتمین جلسه اتاق فکر توسعه استان قم و چهارمین جلسه این اتاق با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مجتمع طلوع مهر برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی به فلسفه وجودی اتاق فکر توسعه استان قم اشاره کرد و گفت: پس از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم در مهر 89، ستادی مردمی و خودجوش از متخصصان، مسئولان و کارشناسان آشنا با مشکلات استان نسبت به پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبات سفر معظم له به قم اقدام کرده و نسبت به برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای جبران عقب ماندگی‌های انباشته شهر قم و دستیابی به اهداف تدوین شده رهبری برای شهر مقدس قم نسبت به ایجاد اتاق فکر توسعه استان قم اقداماتی انجام شده است.
وی اضافه کرد: اتاق فکر توسعه استان به مثابه عقبه فکری استان قم است که جلسات آن به منظور بررسی راهکارهای رشد و توسعه متوازن استان قم در قالب 11 کمیته کاری دنبال می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم فرصت‌های سرمایه گذاری در این استان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه توسعه استان قم باید متوازن باشد، از تلاش برای جلب سرمایه‌های مردمی و مشارکت سرمایه گذاران در طرح‌های توسعه‌ای استان خبر داد.
حجت‌الاسلام دکتر بنایی اندوخته سپرده‌ای مردم شریف قم در بانک‌های استان را سالانه میلیاردها تومان ذکر کرد و گفت: اتاق فکر توسعه استان تاکنون جلسات زیادی برای بررسی چگونگی استفاده بهینه از سرمایه‌های مردمی و حل مشکلات سرمایه گذاران برگزار کرده که امیدواریم حاصل این جلسات به بالندگی و رشد استان کمک کند.
به گفته رئیس اتاق فکر توسعه استان، قم از نظر اندوخته سپرده‌ای در بانک‌ها رتبه ششم کشور و از نظر ارائه تسهیلات و اعتبارات پرداختی به مردم و طرح‌ها رتبه 22 در کشور را داراست، بنابراین منابع عظیم مردمی در قم وجود دارد ولی فرایند مالی و سرمایه گذاری در این استان کامل نیست.
در این جلسه راهکارهای توسعه استان قم در عرصه‌های مختلف توسط حجت‌الاسلام حسینی، مهندس صابری دبیر اتاق فکر توسعه، دکتر اسماعیلی معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم، مهندس عابدینی‌پور عضو شورای اسلامی شهر قم، مهندس بهشتی، صفاری‌نیا و فقیهی بیان شد که مورد استقبال دکتر لاریجانی قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM