جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رجال سیاسی عرصه ورزش را رها کنند

004دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از مردان سیاسی و مدیران دولتی خواست تا حوزه ورزش را به اهالی آن واگذار کرده و با دخالت خود در این حوزه موجب آسیب دیدن بخش بزرگی از توان جامعه نشوند.

حجةالاسلام والمسلمين علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه‌هایی که باید به صورت تخصصی به آنها نگاه کرد نباید آلوده به دیدگاه‌های سیاسی شود، گفت: در حوزه سیاسی آسیب‌هایی وجود دارد و اگر این آسیب‌ها در نگاه سیاسیون وارد عرصه‌های دیگر همچون ورزش شود مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ورود نگاه سلیقه‌ای را به همراه نگاه سیاسی به عرصه‌های گوناگون اجتناب ناپذیر دانست و افزود: این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که می‌تواند منجر به حذف نیروهای کارشناسی و خبره ورزشی در زیر سیطره نگاه سیاسی شود.

وی حضور برخی چهره‌های سیاسی در ورزش را بنا بر علایق ذاتی‌شان مضر ندانست و گفت: ممکن است برخی افراد به طور موردی و مصداقی در برخی حوزه‌های ورزش بتوانند منشا اثر باشند اما اینکه بخواهد این موضوع تبدیل به یک رویه و شرط شود دارای اشکال است.

بنایی تصریح کرد: متاسفانه نگاه سیاسیون به حوزه ورزش نگاه ابزاری شده است و این موضوع باعث شده تا در اثربخشی فعالیت‌ها دچار افت و کاهندگی شویم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است حوزه ورزش به دست خود اهالی ورزش اداره شود، گفت: ورزش یکی از لوازم نسل جوان جامعه است و هر آسیبی که از ناحیه افراد غیر متعهد و غیر متخصص به این حوزه وارد شود گریبان جوانان و کل جامعه را خواهد گرفت./

خبرگزاري خانه ملت (لينك اصلي)
سه شنبه 29 آذر 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM