جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حمایت از ورزش امری جدی و ضروری است

027به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در همایش ورزشکاران استان قم که در مسجد المهدی این شهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از عرصه ورزش گفت: مهمترین کاری که مجلس برای ورزش کشور انجام داد تاسیس وزارت ورزش و جوانان بود.

وی تصریح کرد: در گذشته در بخش ورزش با وجود همه مشکلات کسی پاسخگو نبود و به همین دلیل مجلس با تصویب طرح تاسیس وزارت ورزش و جوانان در این راستا گام برداشت تا دولتمردان نسبت به امر ورزش در سراسر کشور پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تدابیر ویژه مجلس برای تاسیس وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده و از مجلس رای اعتماد گرفته و مشغول فعالیت است، هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار است ولی این اقدام حرکتی رو به جلو است و امیدواریم در آینده شاهد توفیقات بیشتر در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از بخش ورزش در استان قم افزود: در قضیه ورزشگاه شهید حیدریان با پشتکار و پیگیری صورت گرفته و دستور مقام معظم رهبری این ورزشگاه به جامعه ورزش قم بازگشت.

بنایی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش استان امری جدی و پایداری است، اظهار داشت: بخش مهمی از سلامت جامعه به امر ورزش بستگی دارد و برای شکوفایی ورزش باید سرمایه گذاری کلان انجام دهیم تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن تلاش ورزشکاران در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی گفت: امیدواریم که قم همواره در عرصه‌های ورزشی در میدان‌های داخلی و خارجی پیشتاز باشد و نسل جوان با کسب مدال‌های رنگارنگ بر افتخارات ورزش این شهر و استان بیافزایند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مردم شریف و فهیم قم همچون سال 86 و دوره هشتم مجلس با توجه به بصیرت والایی که از آن برخوردار هستند، حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از میان 290 نماینده ای که در خانه ملت حضور دارند نماینده قم به دلیل ظرفیت فرهیختگی و جامعیت به عنوان رئیس مجلس برگزیده شده است، افزود: طی این 4 سال نیز دکتر لاریجانی هر سال با رای بالاتر به ریاست مجلس انتخاب شد.

بنایی با اشاره به اینکه امروز در همه عرصه‌ها نام قم با افتخار برده می‌شود گفت: سال‌ها انتظار داشتیم فریاد قم به گوش همگان برسد و امروز شخصیتی نماینده قم است که می‌تواند حقوق قمی‌ها را استیفا کرده و این توفیق بسیار بزرگی است.

وی افزود: انتظار داریم شما ورزشکاران که در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده اید در انتخابات مجلس پیشتاز و پیش قدم بوده و با اقتدا به مولای متقیان حضرت علی(ع) با یک حرکت بسیار عمیق و آگاهانه و همراه با بصیرت در روز 12 اسفند در پای صندوق‌ها حاضر شده و بار دیگر قم شاهد شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران استان بیمه نبوده و از این مشکل رنج می‌برند، افزود: می‌توان در مجلس شورای اسلامی ساز و کاری را مهیا کرد که تسهیلات و شرایط لازم برای بیمه شدن ورزشکاران از جمله مدال آوران در میدان‌های جهانی فراهم شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت‌های بیشتر از جامعه ورزش استان قم شاهد موفقیت و پیروزی هرچه بیشتر قم در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM