جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

وزارت نفت در احداث جاده قم قنوات مشاركت كند

008.jpgخبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي مشاركت وزارت نفت در تعريض يا احداث مجدد جاده قم قنوات و سراجه را خواستار شد.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از قم نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام علي بنايي در ديدار با امام جمعه و شهردار شهر قنوات و بخشدار بخش مركزي، كيفيت جاده قم قنوات را نامناسب عنوان كرد و بيان داشت: وزارت نفت بايد در تعريض و يا احداث جاده جديد قم قنوات و سراجه مشاركت جدي داشته باشد.
 
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه آمد و شد در اين مسير فراوان است، گفت: به علت گذر بزرگراه قم گرمسار از اين مكان و نبود پل زيرگذر بايد هر‌چه سريع‌تر تمهيداتي صورت گيرد تا تلاقي اين دو مسير حادثه‌ساز نشود.
 
وي درباره كيفيت نامناسب آب اين شهر گفت: آب قنوات و قمرود از كيفيت مناسبي برخوردار نيست و اميدواريم با شيرين شدن آب قم مشكل مردم اين شهر هم حل شود.
 
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه شهر قنوات از ظرفيت‌هاي خوبي برخوردار است، افزود‌: بايد اين ظرفيت‌ها را فعال و كارآمد كرد.
 
وي تصريح كرد: از جمله اين ظرفيت‌ها شهرك صنايع چوب است كه با سرمايه‌گذاري و بهره‌برداري بهينه مي‌تواند درآمد‌زايي و اشتغال خوبي را براي منطقه ايجاد كند.
 
در ابتدا اين ديدار مسئولان شهر قنوات گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در منطقه و شهر قنوات ارائه كرده و مهم‌ترين مشكلات اين شهر را مسائل فرهنگي، گاز رساني، كيفيت نامطلوب آب و همچنين فقدان مصلاي نماز جمعه عنوان كردند.
 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM