جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

صدور مجوز احداث فرودگاه دستاورد مهمي براي قم است

havapeima.jpegخبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي صدور مجوز احداث فرودگاه در قم را يك دستاورد مهم براي اين استان عنوان كرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين علي بنايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به اخذ مجوز احداث فرودگاه در قم اشاره كرد و اظهار داشت: در زمينه اخذ مجوز احداث فرودگاه براي قم پيگيري‌هاي بسيار گسترده‌اي انجام شد تا در نهايت مراجع ذي‌ربط مجوز احداث فرودگاه در استان قم را صادر كردند.

وي تاكيد كرد: به جرأت مي‌توان گفت كه اخذ مجوز احداث فرودگاه كه داراي فرايند بسيار پيچيده‌اي است يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي استان قم در طول يك سال اخير به شمار مي‌رود.

نماينده مردم قم در خانه ملت در خصوص نحوه احداث اين فرودگاه بيان داشت: فرودگاه قم نخستين فرودگاه در كشور است كه توسط بخش خصوصي احداث خواهد شد.

وي اضافه كرد: بايد اين فرودگاه در شهر قم كه داراي كاركردهاي بين‌المللي است، با ديد بين‌المللي ساخته شود و در برنامه‌ريزي‌ها و طراحي‌ها بايد از بعد بين‌المللي بودن اين فرودگاه مورد توجه جدي قرار گيرد.

استاندار قم پيش از اين از آغاز عمليات اجرايي احداث فرودگاه بين‌المللي قم در دهه فجر امسال خبر داده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي‌پور احداث فرودگاه را گام بزرگي در راه رونق اين صنعت و توسعه و پيشرفت روزافزون استان عنوان كرده و گفته بود: به دنبال تصويب و اعلام موافقت با اصل موضوع احداث فرودگاه در قم، مباحث فني و كارشناسي در خصوص تعيين محل سايت و مختصات دقيق فرودگاه مورد بررسي قرار گرفته است.

با بررسي‌هاي به عمل آمده و كارشناسي‌هاي انجام شده محل طرلاب واقع در حد فاصل قم سلفچگان به عنوان محل احداث فرودگاه قم در نظر گرفته شده و اين محل از بين هفت محل پيشنهادي براي احداث فرودگاه انتخاب شده است.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM