جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

فضای کشور برای خدمت مدیران محیاست/ اصل مهم در استانداری قم

013قم - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: امروز فضای حاکم در کشور به گونه‌ای است که مدیران می‌توانند با بیشترین انگیزه و کمترین مشکل به مردم خدمت کنند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی قبل از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد‏، اظهار داشت: آمد و شدها و تغییراتی که در ادارت ایجاد می‌شود یک امر طبیعی است و مهم خدمتی است که ما به مردم ارائه می‌دهیم و افتخار می‌کنیم از این که مدیران با کمال صحت عمل کرده‌اند و از آنها تشکر می‌کنیم و نام نیکشان در یادها باقی می‌ماند.

وی بیان داشت: مهم این است که ما براساس شرع و قانون به وظیفه خود عمل و به مردم خدمت کنیم و فضای حاکم در کشور آماده است که مدیران با انگیزه و کمترین مشکل خدمت کنند.

معاون استاندار قم عنوان کرد: کنترل و پیشگیری از جرائم، ارتقای امنیت، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، افزایش جمعیت و ترویج ازدواج از جمله طرح هایی است که در معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم مطرح شده و امید است با تأمین اعتبار این طرح‌ها حرکت رو به رشد داشته باشد و در دولت یازدهم خدمات به حداکثر ممکن برسد.

وی عنوان کرد: تولید 40 برنامه رادیویی و تلویزیونی و آموزش مهارت هایی به دانش آموزان و دانشجویان، طرح هایی برای پیشگیری از اعتیاد است که در دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر مطرح شده و قابلیت بارگذاری دارند.

مدیران با عمل به برنامه‌ها کارآمدی نظام را به مردم نشان می‌دهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم  افزود: عمل به این طرح ها و برنامه ها سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد و مردم به کارآمدی نظام اعتقاد یافته و امنیت کشور حفظ می‌شود.

وی یادآور شد: علل مشکلات حاشیه نشینان، جلوگیری از افزایش طلاق، ارتقای حقوق شهروندی، صدور کارت شناسایی به اتباع و مهاجران خارجی، آموزش های فنی حرفه ای برای کاهش بی سوادان و تکریم ارباع رجوع از جمله فعالیت‌هایی است که در دست انجام است.

حجت الاسلام بنایی ضمن تقدیر از خدمات مدیران پیشین استانداری قم تصریح کرد: برای همه مدیران سابق و جدید استانداری قم طلب توفیق داریم و امید است در این دوره مسئولان با اخلاص خود به بهترین وجه عمل کنند.

وی ابراز کرد: در این دوره از فعالیت سعی کرده ایم براساس برنامه ریزی عمل کنیم و از همه مدیران طرح هایی در این زمینه درخواست شده تا طبق آن پیش رفت و بتوانیم در هر ماه و سال شاخص گرفت و میزان پیشرفت را اندازه گیری کرد.

معاون استاندار قم افزود: با تشکیل اتاق فکر در معاونت سیاسی استانداری از تجربه و سابقه مدیران استفاده می‌شود و امید است در استان قم نسبت به مسائل کلی روند مثبتی ایجاد شود.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM