جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تشکیل اتاق فکر و تدوین برنامه های مدون سیاسی امنیتی و اجتماعی در قم

014معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از تشکیل اتاق فکر و تدوین برنامه های مدون سیاسی امنیتی و اجتماعی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام علی بنایی با بیان اینکه مهمترین مساله در پیشبرد اهداف استان برنامه ریزی است، گفت: طی ماه های اخیر اتاق فکر تشکیل شد و برنامه های ادارات کل زیرمجموعه ی این معاونت تدوین گردید.

وی اضافه کرد: مهمترین فایده اجرای برنامه های کارشناسی شده ، قابلیت ارزیابی و نظارت و میزان قوت و ضعف هر یک از برنامه ها می باشد.

بنایی با اشاره به طرح های جامع امنیتی، امنیت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران، نظم و امنیت در بوستانها، برنامه ریزی جهت تامین پایش تصویری در استان، طرح کنترل و پیشگیری از جرائم از جمله قتل، سرقت و مواد مخدر و برنامه ریزی جهت اجرای صحیح فاز دوم هدفمندی یارانه ها را از جمله این طرح ها عنوان کرد.

وی همچنین رسیدگی به موضوع اقوام و فرق مذاهب، برگزاری انتخابات، تقسیمات کشوری، کمیسیون های دانشجویی و دانشگاهی، بهداشت و درمان، کمیسیون کارگری و فعال کردن احزاب و تشکیلات صنفی را از جمله طرح های مصوب سیاسی استان قم نام برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به تشریح برنامه های اداره کل اجتماعی و فرهنگی پرداخت و افزود: ارتقا امنیت اجتماعی در زمینه های گوناگون، کاهش آسیب های اجتماعی و تاکید بر تحکیم خانواده، ارتقاء فرهنگ عمومی و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی همچنین طرح آمایش اتباع و ساماندهی ایشان، آموزش مهارتهای فنی و ارتقاء آموزشی، کنترل ازدواج و ساماندهی اشتغال اتباع و خصوصی سازی اردوگاه های اتباع را از جمله برنامه های اداره کل اتباع خواند.

بنایی در ادامه به شرح برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت و افزود: تهیه 40 برنامه رادیویی و 40 برنامه تلویزیونی، آموزش مهارتهای ویژه دانش آموزان و دانشجویان و خانواده های آنان، طرح پیشگیری از اعتیاد در محله های شهر، روستاها و محیط های کارگری و برگزاری نمایشگاه های پیشگیری و طرح های حمایت محور برای جمع آوری معتادین کارتن خواب و کنترل مبادی ورودی و خروجی از جمله برنامه ها است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اجرای صحیح برنامه ها توسط کادر جدید مدیریتی این معاونت گفت: با تلاش این مدیران و کمک مجموعه های دستگاه های استانی و کشوری باید شاهد ارتقاء شاخص های فرهنگی، سیاسی و امنیتی در استان قم باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ˈمحمودی ، هاشمی، نظری و رمضان پناهیˈ ، ذاکری، حاج مظفری، شیرمحمدی و احمدیان به عنوان مدیران جدید سیاسی، اجتماعی ، امور اتباع و شورای هماهنگی مواد مخدر معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا (لینک اصلی)
جمعه 3 مرداد 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM