جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

بنايي: رهبر معظم انقلاب به جايگاه قم اعتبار فراملي بخشيدند

خبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس‌ شوراي اسلامي گفت: رهبر معظم انقلاب در مدت حضورشان در قم با نگاه‌ ويژه‌اي كه به توسعه و آباداني قم داشتند، به جايگاه قم در كشور و جهان اسلام اعتبار فرا ملي بخشيدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌‌الاسلام والمسلمين علي بنايي امروز در هشتمين همايش بزرگ پياده‌‌روي خانوادگي استان قم نام‌گذاري اين همايش با عنوان شكرگزاري سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان قم را نشان از درك بالاي مردم و مسئولان دانست.

وي اظهار داشت: ما بايد شكرگزار اين سفر ارزشمند و پر خير و بركت باشيم زيرا مقام معظم رهبري در اين سفر نسبت به ارتقاي جايگاه ملي استان قم اهتمام جدي ورزيدند و افق‌هايي كه براي قم تعريف كردند، در جايگاه فراملي است.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: قطعا از بركات اين سفر برخوردار خواهيم شد و البته امروز ورزش قم يكي از بخش‌هايي است كه در سايه لطف و عنايت مقام معظم رهبري از دستيابي به مجموعه بزرگ ورزشي شهيد حيدريان برخوردار شده است.

وي با تقدير از تلاش‌هاي رئيس مجلس شوراي اسلام و مسئولان استان قم در رفع مشكلات مجموعه ورزشي شهيد حيدريان‌ تصريح كرد: بازگشت اين مجموعه به جامعه ورزش شور و شعف وصف‌ناپذيري در بين جوانان و ورزشكاران به وجود آورده است.

بنايي از توجه ويژه مجلس شوراي اسلامي به ورزش نيز خبر داد و ابراز داشت: در برنامه پنجم توسعه كشور در بخش ورزش‌هاي همگاني و قهرماني، برنامه‌هاي بسيار خوبي در نظر گرفته شده است كه به زودي نصيب ورزش كشور مي‌شود.

وي به پاس حضور پر شور مردم علاقه‌مند به ورزش در هشتمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي استان قم‌ خاطرنشان كرد: به همين منظور پنج كمك هزينه سفر حج عمره بر اساس قرعه‌كشي كه تربيت‌ بدني انجام مي‌دهد، به شركت‌كنندگان در اين همايش تقديم خواهيم كرد.

هشتمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي استان قم از سال 1387 تا‌كنون كه دومين همايش در سال جاري نيز محسوب مي‌شود، امروز با حضور حداكثري مردم ورزش دوست و مسئولان استان قم در مسيري 6 كيلومتري برگزار شد.

خبرگزاري فارس (لينك اصلي)
جمعه 14 آبان 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM