جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

معضل اعتیاد در قم نگران کننده است // خانواده‌ها خواستار مبارزه همه‌جانبه با معضل مواد مخدر هستند

1_1.jpgخبرگزاري فارس: نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ تمام خانواده‌ها نگران آينده‌ جوان‌هاي خود بوده و خواستار مبارزه‌‌ صحيح و همه‌ جانبه با معضل مواد مخدر هستند.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي دفتر نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام بنايي در ديدار با جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم، معضل اعتياد را در استان نگران‌كننده توصيف كرد.

وي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تمام خانواده‌ها نگران آينده‌ جوان‌هاي خود بوده و خواستار مبارزه‌‌ صحيح با اين معضل هستند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي بهترين راه پيشگيري را اطلاع‌رساني صحيح عنوان كرد و افزود: برگزاري كلاس‌هاي پيشگيري در سطوح مختلف به ويژه براي دانش‌آموزان، سطح آگاهي آنان را بالا مي‌برد و مثمر‌ثمر خواهد بود.

وي در ارتباط با مشكل اعتبار اين شورا اظهار داشت: نمايندگان تمام استان‌هاي كشور نسبت به ضرورت مبارزه با اين بلاي خانمان‌سوز واقف هستند و در اين ارتباط از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند.

حجت‌الاسلام بنايي تاكيد كرد: اميدواريم با پيگيري‌هاي مسئولان استان اعتبار مورد نياز به اين سازمان اختصاص يابد تا به نحو شايسته به امر مبارزه با مواد مخدر پرداخته شود.

در ابتداي جلسه عطوفي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين شورا، خواستار بستري مناسب براي افزايش اعتبار اين شورا شد.
دوشنبه 28 دي 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM