جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

باید در مدت سه سال میزان مسافرپذیری قم دو برابر شود

http://img7.irna.ir/1393/13930109/81102126/81102126-5592940.jpgبه گزارش روابط عمومي استانداري قم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد طي سخناني با اشاره به خدمات رساني به زائران نوروزي اظهار کرد: تامين امنيت ايام عيد از آغاز بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و آرامش زوار و مجاورين مرهون تلاش شبانه روزي ماموران نظامي و انتظامي در جهت آماده سازي استان قم بود.

 وی ضمن قدرداني از متوليان امور امنيتي استان ادامه داد: خدمت گذاران مردم 77 روز تلاش کردند و شهر و استان در کمال امنیت و آرامش این ایام را سپری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: باید نسبت قم با این نامگذاری را مشخص کنیم؛ شرایط قم با اقتصاد مقاومتی و درون زا انطباق دارد.

حجت الاسلام والمسلمين دکتر بنایی با اشاره به ارائه تسهيلات به زائرين در ايام عيد خاطر نشان كرد: اگر یکی از ماموریت‌های قم را بحث مدیریت امور زائران در نظر بگیریم باید به این امر سر و سامان بهتری بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهر قم در تمام ایام سال میزبان زائران و مسافران است تصريح كرد: باید میزان سرانه اقامت در قم را استخراج کرده و در این راستا تلاش لازم را داشته باشیم تا میزان ماندگاری زائران در این شهر افزایش یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه باید در این بخش سیاست گذاری لازم را داشته باشیم و در پایان سال میزان اقدامات انجام شده و نتایج به دست آمده محقق شود افزود: برای پیشرفت قم به دنبال صنعت و اشتغال هستیم ولی از همه ارزان‌تر خدماتی است که می‌توان به زائران ارائه داد.

وی تاکید کرد: باید در مدت زمان سه سال میزان مسافرپذیری قم دو برابر شود و اگر در این بخش برنامه ریزی دقیق داشته باشیم اقتصاد مقاومتی محقق شده است.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم (لینک اصلی)
سه شنبه 19 فروردین 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM