جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رونق گردشگری مذهبی موجب نشاط اقتصادی در قم می‌شود/ مردم از تعامل مسئولان نفع می‌برند

Qom

قم - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، رونق گردشگری مذهبی را از ارزان‌ترین روش برای ایجاد نشاط اقتصادی در این استان دانست و بر لزوم تلاش برای افزایش مدت زمان ماندگاری زائر در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی بنایی عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان قم در سال 93 به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و با تشریح شرایط و ویژگی‌های قم در تحقق این شعار، مسئولیت مدیران استان را برای هم افزایی فعالیت‌ها به منظور اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری مهم دانست.

وی با بیان اینکه شرایط قم با اقتصاد مقاومتی مطابقت دارد، رونق گردشگری مذهبی را از عرصه‌های مهم توجه به اقتصاد درون‌زا ذکر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تاکید کرد: معاونت امور زائرین در استان‌های قم، خراسان رضوی و فارس به دلیل توجه به گردشگری مذهبی ایجاد شده و بنابراین با پایان تعطیلات نوروزی، این طور نیست که کار معاونت امور زائرین استانداری قم تمام شده باشد.

وی توجه به مدت ماندگاری زائر در قم، پیش بینی افزایش اقامت زائران و بررسی شرایط و لوازم مورد نیاز برای تحقق این هدف را از رویکردهای جدی معاونت امور زائرین برشمرد که باید به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام بنایی تاکید کرد: اگر گردشگری مذهبی در استان قم رونق پیدا کند و میزان اقامت زائران و مسافران در این استان افزایش یابد اقتصاد بانشاطی در قم خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: برای پیشرفت قم دنبال توسعه صنعت و اشتغالزایی هستیم ولی رونق گردشگری مذهبی در قم ارزان‌تر تمام می‌شود.

مردم از تعامل مسئولان نفع می‌برند

حجت‌الاسلام بنایی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی استان از اول بهمن ماه تا پایان تعطیلات نوروزی روزهای سخت و دشواری را سپری کردند و باید از همه این عزیران قدردانی شود.

وی با بیان احادیثی از امامان معصوم در مورد تکریم از خدمتگزاران گفت: کسی که خدمتگزاری مردم را تقدیر نکند انگار خداوند را تکریم نکرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم برقراری امنیت در دو ماه گذشته را مرهون هماهنگی و همدلی همه دست اندرکاران و مسئولان دانست و افزود: اگر یک مجموعه در این زمینه همراهی نکند چنین توفیقی به دست نمی‌آید.

حجت‌الاسلام بنایی تأکید کرد: حاصل هماهنگی، انسجام و همدلی بین معاونان و مشاوران استاندار و مسئولان دستگاه‌های استان به نفع مردم قم خواهند شد.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
یکشنبه 17 فروردین 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM