جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ضرورت بهره گيري از حاميان بخش خصوصي و خيرين ورزشي جهت ترقي ورزش استان قم

http://www.ostan-qom.ir/includes/tm.aspx?s=tajlil-varzeshkaran_(1).JPG|1110111!0011!440!285!100!1000!!000000!20!13!ffffff!14!logosample.gif!4!13&m=d8ff5b923ef9ff02fefحجت الاسلام والمسلمين دکتر بنايي در آيين تجليل از قهرمانان و حاميان ورزشي استان قم بر ضرورت بهره گيري از حاميان بخش خصوصي و خيرين ورزشي جهت ترقي ورزش در استان قم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، دكتر علي لاريجاني رئيس و نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در آيين تجليل از قهرمانان و حاميان ورزشي استان قم با اشاره به كلنگ زني ورزشگاه پيامبر اعظم (ص) كه عصر امروز در خيابان پانزده خرداد انجام شد، از آغاز عمليات عمراني اين پروژه در منطقه اي محروم ابراز خرسندي كرد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در ادامه توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: توسعه ي بناهاي ورزشي قم طي سالهاي اخير مرهون مصوبات سفر ايشان به قم بوده است.
وي با اشاره به نياز استان قم به فضاهاي ورزشي، تنگناهاي مالي كشور در اعتبارات عمراني را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: دولت بايد پروژه هاي عمراني نيمه كاره را به مردم و بخش خصوصي واگذار كند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مسئله ي ورزش در استان قم نيازمند حمايت ويژه ي مسئولين است خاطرنشان كرد: فاصله ي استان قم با ميانگين هاي ورزشي كشور مي بايستي توسط مسئولين وزارت ورزش و جوانان مد نظر قرار گيرد و در تخصيص اعتبارات، به استان قم به عنوان يك استثناء نگاه بشود.
سید مناف هاشمی معاون وزير ورزش و جوانان نيز در اين مراسم با اشاره به كمبود امكانات مالي وزارت ورزش و جوانان گفت: اين امكانات براي انجام كارهاي زيربنايي ورزشي در كشور كافي نيست.
وي با بيان اينكه اعتبارات ورزشي كشور در مقايسه با استانداردهاي جهاني بسيار پايين است گفت: مي بايستي سرانه ي ورزش را به اين استانداردها نزديك كنيم.
معاون وزير ورزش و جوانان همچنين با بيان اينكه متوسط سرانه ي فضاي ورزشي در قم پايين تر از ميانگين كشوري است اضافه كرد: براي رفع كاستي هاي استان قم تلاش خواهيم نمود.

حجت الاسلام والمسلمين دکتر علی بنايي  نيز در اين مراسم با اشاره به حمايت هاي دكتر لاريجاني رئيس و نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي بازگرداندن ورزشگاه حيدريان را نتيجه ي پيگيري هاي مستمر ايشان دانست و ابراز اميدواري كرد تا با كمك ايشان شاهد ترقي بيش از پيش ورزش استان باشيم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM