جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

شاخص‌های ورزشی استان را به حد استاندارد می‌رسانیم

025معاون استاندار قم در خصوص شاخص‌های ورزش استان گفت: سعی می‌کنیم شاخص‌های ورزشی استان را به سطح مطلوبی برسانیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار جام پارسی، درباره حمایت از ورزش استان اظهار داشت: ما در بحث حمایت از ورزش به‌طور مستقیم ورود نمی‌کنیم و هر حمایتی قرار به انجامش باشد از کانال اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در استان افزود: شهر قم دارای قابلیت، ظرفیت و شاخص‌های متفاوتی است و یکی از ورزش‌هایی که از بعد اجتماعی باید به آن اهتمام ورزید ورزش همگانی در استان است و البته باید بگویم که ورزش در قم از یک اعتبار و ارزش ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در خصوص شاخص‌های ورزشی استان گفت: شاخص‌های ورزشی استان نیاز به استانداردسازی دارد و ما سعی خواهیم کرد تا شاخص‌های ورزشی استان به سطح مطلوبی برسد.

وی با اشاره به افتتاح یکی از پروژه‌های ورزشی در قم ابراز داشت: دو ماه قبل یک پروژه عظیم ورزشی از ناحیه اعتبارات مقام معظم رهبری در خیابان 15 خرداد کلنگ خورد و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد جوانان قم بتوانند در عرصه‌های مختلف ورزشی افتخار بیافرینند و مدال کسب کنند که این هم برای شهر باعث مباهات است و هم برای خانواده‌هایشان موجب خرسندی است.

بنایی در خصوص کاهش سرانه کل کشور و تأثیر آن بر ورزش استان گفت: طبعاً وقتی سرانه کل کشور کاهش پیدا می‌کند بر روی ورزش نیز تأثیرگذار است و البته همه این کاهش‌ها بر اثر تحریم‌ها بوده و دشمن می‌خواست با تحریم‌ها، ایران را به زانو دربیاورد و وظیفه ما این است که باتدبیر و برنامه‌ریزی بحث رکود و ترم را مهار کنیم و نقشه دشمن را عقیم گذاشته و به نحو مطلوبی این دوره را پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار در خصوص زمان بهبود وضع موجود تصریح کرد: ما امیدواریم که از نیمه دوم سال، رکود و تورم مهار شود و اقتصاد در بخش تولید رونق پیداکرده و کارخانه‌ها فعال شوند تا بانک‌ها بتوانند تسهیلات خودشان را ارائه دهند، درنتیجه اقتصاد خانوارها رو به بهبودی خواهد رفت.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM