جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

انتخاب استاندار قم وزیدن نسیم دولت تدبیر و امید در این استان

salehiپس از هفته ها انتظار بالاخره مردم استان قم نیز استاندار خود را مانند سایراستان ها شناختند، اگرچه انتخاب استاندار جدید قم شاید بیش از آنچه انتظار می رفت به طول انجامید اما نهایتا با انتخاب حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش این انتظار به سرآمد و بازوی اجرایی دولت تدبیر و امید در استان قم مشخص شد.

دکتر حسن روحانی، هفته گذشته استاندار جدید قم را با توجه به روابط دولت و مراجع عظام طی سال های اخیر و با این جمله که مراجع تقلید تنها مرجع امور فقهی مردم نیستند بلکه مورد رجوع مردم در همه امور هستند، راهی قم کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران ضمن برشمردن نقش مردم این استان در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مهم قم در جهان اسلام، با تاکید به رعایت اعتدال و عقلانیت واقعی، توصیه کرد که امروز باید جامعه به سمت آرامش واقعی سوق پیدا کند و مجالی برای حرکت های افراطی نباشد.
با این جملات حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش استاندار قم شد و ساختمان استانداری در خیابان ساحلی برای خدمت به مردم پذیرای وی خواهد بود.
نکته قابل توجه پس از انتخاب صالحی منش به عنوان استاندار قم استقبال گروه ها، افراد، چهره ها و جناح های مختلف از انتخاب وی در این منصب بود.

قم می تواند پایگاه جریان اعتدالی در کشور باشد

نماینده سابق مردم قم در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه انتخاب حجت الاسلام صالحی منش در این مقطع نشان می دهد که دولت تدبیر و امید پیام انتخابات 24 خرداد مردم را شنیده است، گفت: مردم با این انتخابات نشان دادند که از تندروی خسته شده اند و از افراط و تفریط ناراحت اند و دل خوشی از آن ندارند.
علی بنایی افزود: قم استانی است که ظرفیت های ویژه ای دارد و با توجه به این ظرفیت ها می تواند حقیقتا پایگاه جریان اعتدالی در کشور باشد. همچنین اعتدال باید هم از لحاظ عملی و هم از لحاظ نظری تعریف شود، حضور جناب صالحی منش در سمت استاندار قم می تواند به تحقق این امر کمک کند.
وی با بیان اینکه از استاندار جدید انتظار می رود که در راستای انجام اقدامات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی با دیدی کارشناسانه و پرهیز از بی قانونی و بی توجهی به قانون عمل کنند، گفت: چرا که زمینه اصلی توسعه اعتدال قانونگرایی است، امیدواریم در این شرایط جناب صالحی منش بتوانند از ظرفیت های حوزه علمیه قم نیز استفاده کنند.
مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: ازمهمترین دغدغه های کنونی در استان قم یکی توجه به بخش عمرانی و دیگر توجه به مباحث اجتماعی و اقتصادی همچون اشتغال است، در این استان نیازهایی طی سال های گذشته ایجاد شده که باید مورد توجه مدیریت جدید باشد و این مجموعه در جهت حل این نیازها به دنبال برنامه ریزی دقیق و جذب سرمایه گذاری در استان باشد.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM